MINŐSÉGIRÁNYÍTÁS

„A Komfort az építő, teremtő ember szakmai partnere, ügyfeleinkkel együttműködve közös sikerre törekszünk.”

A Komfort-Bázis Kft. megyei és régiós szinten az acél és színesfém, szerszám-, és szerelvény kereskedelem területén meghatározó piaci szereplő. A vezetés a dolgozókkal egyetértésben meghatározó tényezőnek tekinti a forgalmazott termékek és a kapcsolódó szolgáltatások minőségét. Törekszünk arra, hogy neves gyártók minőségi bizonyítvánnyal ellátott termékeit forgalmazzuk. Kereskedelmi kapcsolatainkat az üzleti korrektség, szakmai hozzáértés és megbízhatóság jellemzi.

A Komfort-Bázis Kft. minőségpolitikai célkitűzései:

  • a vevői igények folyamatos figyelése és kielégítése, vevőink részére a lehető legmagasabb színvonalú termékek forgalmazása, szolgáltatások nyújtása;
  • a folyamataink hatékonyságának és gazdaságosságának javításával piaci pozíciónk erősítése;
  • a Társaság szakképzett emberi erőforrásokra és magas szintű infrastruktúrára támaszkodó hátterének és kapcsolatrendszerének megőrzése, hatékonyságának javítása;

A fenti célok elérése érdekében az alábbi eszközöket alkalmazzuk:

  • széles körű, a Társaság valamennyi tevékenységére, illetve folyamatára érvényes, az MSZ EN ISO 9001: 2015 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszert működtetünk;
  • rendszeres belső és külső oktatásokkal segítjük a munkatársak és a vezetők minőségi szemléletének kialakítását és szakmai ismereteik folyamatos elmélyítését;
  • minden munkafolyamatban és munkakörben meghatározzuk a minőségi követelményeket és megteremtjük azok betartásának feltételeit;
  • gondoskodunk a létrehozott minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztéséről és a minőségi előírások betartásának rendszeres ellenőrzéséről;
  • nyílt és segítőkész légkört teremtünk a felmerülő minőségirányítási problémák megoldásához;
  • partnereinkkel szemben is megfogalmazzuk minőségi elvárásainkat és azokat következetesen számon kérjük.

A Társasági minőségpolitika meghatározó eleme a munkatársak felelőssége.

Biztosítjuk, hogy minőségpolitikánkat szervezetünk minden szintjén megértsék, elfogadják. Törekszünk arra, hogy munkatársaink természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés, a kezdeményezés a minőség javítására, melyhez minden feltételt biztosítunk számukra.

Termékeink minőségét a szükséges erőforrások biztosításával (magas szintű szakismeret), a vevői igények rugalmas kezelésével, a munkavégzés vezetői ellenőrzésével, a megrendelői észrevételek, panaszok tapasztalatainak a munkafolyamatba történő visszacsatolásával, valamint a minőségirányítási rendszer előírásainak betartásával biztosítjuk.

Veszprém, 2017. február 1.

Kerekes Attila
Ügyvezető igazgató

LETÖLTÉS

Minőségpolitika - PDF